در حال بارگذاری ...
با استقبال چشمگیر مخاطبان

«مضحکه عجایب المخلوقات» در اصفهان به صحنه رفت

هر شب بیش از یک هزار مخاطب برای تازه‌ترین تولید گروه نمایشی آیینه به سالن سینما فرهنگ خمینی شهر می‌شوند تا این گروه نمایشی همچنان رکورد دار جذب مخاطب باشد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از اصفهان پر مخاطبترین نمایش کمدی کشور در خمینی شهر اصفهان در حال اجرا است، بنابر این گزارش نمایش کمدی ایرانی «مضحکه عجایب المخلوقات» تولید گروه نمایش آیینه کاری مشترک از حسینعلی عمادی و هادی کیانی از مهر ماه1402در سالن سینما فرهنگ خمینی شهر روی صحنه رفته است و اجرای آن ادامه دارد.
که هر شب  یک هزار مخاطب از این نمایش دیدن می‌کنند و در بیست‌ویک شب گذشته اجرای خود بالغ بر بیست و یک هزار تماشاگر را به سالن کشانده است که این تعداد مخاطب، رکوردی در جذب حداکثری تماشاگر محسوب می‌شود.
گروه نمایشی آیینه در آثار قبلی هم با همین تعداد مخاطب در اجرای نمایش‌های طرب نامه شهر هرت، مجلس شادی‌آور ولیمه، کی به کیه و... همراه بوده  که هر اثر را بالغ بر پانصد اجرا رفته که آثار قبلی  هم همگی در ادوار مختلف جشنواره نمایش های آیینی و سنتی هم اجرا شده است.
موضوع این نمایش در مورد بصیرت افزایی و با نگاه ظلم ستیزی در ابعاد جهانی است و بر محتوای اخلاقی دوری از قدرت و ثروت و شهوت برای رسیدن به فضایل اخلاقی تکیه دارد.
از جمله هنرمندانی که به تماشای این نمایش نشسته‌اند، می‌توان به داوود فتحعلی بیگی، آتش تقی پور، حسن اکلیلی، علیرضا استادی ،سیروس همتی، عبدالرضا فرید زاده، مرشد محسن میرزا علی، مهدی صفاری و...اشاره کرد.




نظرات کاربران